Reklamace a vrácení zboží

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní mohou zákazníci využít reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
    Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
    Poděbradská 186/56
    198 00, Praha 9
    Česká republika
     
  2. Reklamace
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

    Pokud není reklamaci možné řešit výměnou či opravou zboží, vracíme peníze zákazníkovi.